2011. szeptember 30., péntek

Nyári szünet után...

...újra itt. Kissé hosszúra nyúlt a nyári szünet. Azért nem maradtam tétlen én sem, bár ahogy a többiek blogját elnézem igencsak le vagyok maradva. Hogyan tudtok annyi időt szakítani, hogy a kézimunka mellett még blogot is van időtök írni?!...


Bizonyítékul álljon itt egy példa a nyár dokumentálatlan felének terméséből. A kendő ajándékba készült Barkáék Libikókájából, annak is Szilva árnyalatából. Ez a szín valamiért hiánycikk lett mióta tavasszal megvásároltam két gombolyagot a fonalból. Ha jól tudom a szállító hibájából azóta sem jött új szállítmány ebből a színből, így nagy gondban lettem volna, ha nem segít ki Zsangyal egy kis maradék fonallal! Csodálatos babatakarójában felfedeztem ezt a színt és szerencsére volt is egy majdnem teljes gombolyagja, amitől megvált a kedvemért. Ezúton is nagyon köszönöm neki! Az én hibámból egy kicsit körülményesen ugyan, de végül személyesen is sikerült találkoznunk, aminek nagyon örültem.


A kendő mintáját a ravelry-ről vásároltam. Az eltérő fonalvastagság miatt egy kicsit át kellett számolnom. Amikor lejött a tűről, megijedtem, hogy a számításaim nem voltak jók, mert kicsinek tűnt. Szerencsére blokkolás után szépen kiterült. Az utolsó sort vastagabb tűvel csináltam, hogy cakkos lehessen a formára igazításkor, de azt hiszem lehetett volna még vastagabb az a tű — bár így is egész elfogadhatóak lettek az ívecskék.



A kendő neve egy híres amerikai építész, Frank Lloyd Wright által tervezett ház után Fallingwater lett. A ház elképesztő, főleg ha belegondolok, hogy 1935-ben épült!

Ajándékkártyával

Hamarosan újra jelentkezem a többi kész és félkész nyári terméssel.

5 megjegyzés:

kökörcsin írta...

Ismét gyönyörű munka!

Zsuzsi írta...

Örülök, hogy hozzájárulhattam, nagyon szép lett a kendőd!
Remélem, jól vagy, minden oké!

mirkka írta...

Köszönöm az elismeréseket!
Igen, igen, jól vagyok, csak a nyáron inkább levegőn voltam, mint a gép előtt ültem. És hát az is igaz, hogy nem vagyok a szavak embere, így nehéz rászánnom magamat egy-egy bejegyzésre.

Otthon Művek írta...

Gyönyörű a kendőd, örülök, hogy itt vagy és remélem, jól telt az a dokumentálatlan nyár!:)

Csilla írta...

Lila és kék mániás lévén nagyon tetszik a kendőd. Sikerült különleges mintát találnod ehhez a szép fonalhoz. Gratulálok!